Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Γενικά ...έχω αρρώστια με ότι μπορεί να είναι ΕΝΑ μόνο για μένα… Το e-mail μου για όποιαδήποτε ερώτηση ή σχόλιο είναι: enamono4u@gmail.com και θα χαρώ να δω μήνυμά σας...

Τρίτη, Οκτωβρίου 25, 2011

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΣΑΣ....



Μετά το Σ/Κ που βρέθηκα στη "χειροτέχνικα"
ξύπνησε μέσα μου και πάλι η δημιουργικότητα

Βούτηξα το κορμάκι του ανιψιού και το έκανα , βάζο


...μετά πάλι δεν ικανοποιήθηκα με το αποτέλεσμα και το έκανα φωτιστικό να δίνει φως
τις νύχτες στα όνειρα του...


με λευκό φως

με μπλέ φως


με πράσινο φως...


και με κόκκινο!

Ελπίζω να σας άρεσε... Έρχονται κι άλλα!!!

3 σχόλια:

  1. ειναι πανεμορφο και πανεξυπνο..πως το καταφερες..τινα πω,δεν εχω λογια..καλο βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα General!!! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρίσκω, general!Όμορφα πράγματα φτιάχνεις....Πρόκειται για σκληρυντικό υφασμάτων;(powertex ή κάτι τέτοιο;)Ό,τι και να είναι ...είναι πρωτότυπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή