Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Γενικά ...έχω αρρώστια με ότι μπορεί να είναι ΕΝΑ μόνο για μένα… Το e-mail μου για όποιαδήποτε ερώτηση ή σχόλιο είναι: enamono4u@gmail.com και θα χαρώ να δω μήνυμά σας...

Κυριακή, Νοεμβρίου 13, 2011

...Άρχισα κι εγώ να μπαίνω στο κλίμα των Χριστουγέννων!
Το πρώτο μου γούρι του 2012 θα ήθελα να το αφιερώσω με όλη μου την αγάπη για
"Καλή Χρονιά" στα ανιψάκια μου, τρία ζωή να έχουν, στη Χαρίκλεια
και στη φίλη μου Πένυ με το


Εύχομαι να είστε πάντα υγιείς κι ευτυχισμένοι εσείς κι όσοι αγαπάτε...

Ένα μεγάλο "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" στην μανούλα μου που μου έμαθε να το φτιάχνω!!!

2 σχόλια:

  1. Είναι υπέροχο!!! Μπράβο σου!! Στις μέρες που ζούμε, έχουμε ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη το πνέυμα των Χριστουγέννων... Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελειο!!! Βλεπω η μαμά το έκανε το θαύμα της!!! Σε ευχαριστω πολύ και για την αφιέρωση!!! Φιλιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή